
AUDI R8 SPYDER – auto, které už nebudí ze spánku jen pány.
Audi R8 není na trhu sice žádnou novinkou, stále však budí pozornost a působí více než výjimečně, obzvláště v provedení spyder. A právě toto provedení by mohlo přitáhnout více zájemkyň z ženské části populace, jelikož není nic lepšího, než proplout letní krajinou ve vzdušném kabrioletu. Zima se nezadržitelně blíží a léto je již zcela určitě pryč, ale pánové, nepřemýšlíte zrovna náhodou, co dát své drahé polovičce ke Dni svatého Valentýna?
Audi R8 ale není žádné autíčko pro panenky, pod jeho kapotu si můžete zvolit pouze zážehové motory a to V8 nebo V10, které poskytují výkon od 309 do 412 (limitované provedení GT) kW. V případě, že si vyberete pro pohon Audi R8 spyder agregát 5,2 FSI V8 o výkonu 386kW,tak na rychlost 100km/h vystřelí za 4,1 sekundy, což je sice o 0,2 sekundy pomalejší než u kupé, ale kdo by to řešil. S tímto vozem není ani magická hranice 300 km/h nedosažitelná, stačí jen najít vhodnou silnici nebo spíš dráhu.

Pro milovníky projížděk zasněženou krajinou disponuje Audi R8 spyder vynikajícím pohonem všech kol quattro, se kterým dojedete bezpečně i na chatu v Krkonoších.
Vůz je k dispozici s manuální šestistupňovou převodovkou nebo automatickou převodovkou S-Tronic. Pro ty, kteří se ptají na spotřebu, radím, neptejte se. Pod osmnáct litrů na sto kilometrů se dostane jen málokdo, protože jakmile jednou uslyšíte zvuk ocelového „srdce“, které bije několik centimetrů za Vaším krkem, budete ho do otáček hnát pořád a motor se do nich ochotně a bez většího pobízení rád požene, no každá sranda něco stojí.

Přestože se jedná o vůz, který dech beroucí skladby přehrává už jen pouhou jízdou, ty své si můžete poslechnout z reproduktorů hudební aparatury špičkové kvality Bang & Olufsen, obsluha probíhá skrze komunikační rozhraní MMI.
Při nákupu vozu si nechte jistou rezervu na druhé auto s větším kufrem, jelikož Audi R8 spyder poskytne pouhých 100 litrů úložného prostoru v přední části. Na týdenní nákupy se moc nehodí, tedy pokud nedržíte hladovku za „zelenější planetu“, pak se ovšem ani nezajímejte o emise tohoto osmiválcového supersportu.
Pro nákup vozu si připravte 4 miliony korun, ale moc si seznam příplatkové výbavy neprohlížejte, mohli byste se přiblížit k částce o polovinu vyšší.

Vážení čtenáři, závěrem bych Vám chtěl poděkovat za pozornost věnovanou čtení mnou napsaného článku. Pokud se Vám článek líbí, určitě nezapomeňte dát like, případně přidat komentář, článek sdílet a potvrdit odběr pravidelných příspěvků.