
Malé dítě rozhodilo celý trh: Co se stalo? Hrálo si doma s tabletem!
Nevěřte (on-line) číslům!
Víte, jak si vede váš marketing? Jste si jistí?
Povedená reklama na Adobe, který vám pomůže maximalizovat a měřit vliv ve více směrech… A naťukne ve vás nejistotu, zda vůbec je něco tak, jak se zdá a jestli je možné, aby to, co se zdá, bylo reálné, i když je to on-line. Věřte mi, dnes nemůžete věřit ničemu a nikomu!
https://www.youtube.com/watch?v=TZXUq7Pln3g
„Nejsem zajedno s matematiky.
Domnívám se, že souhrn nul je nebezpečné číslo.“
Stanislaw Jerzy Lec
P.S. V marketingu platí: nemůžeš ničemu věřit, když si to sám nejdeš změřit (stejně jako u rozměrů pozemků, modelek a modelů).
Podobné příspěvky:
(Visited 1 times, 1 visits today)