Katastrofa při pracovním pohovoru! Návod, jak vyděsit zájemce o práci

Aby (při pracovních pohovorech) nebyla nuda…?

Uchazeči přichází na pohovor, během něhož mají naproti sobě „okno“, ve kterém se po chvilce objeví hrůzostrašný meteorit dopadající na město. Pro dokonalý apokalyptický efekt „po dopadu“ zhasne v místnosti světlo…
Touto reklamou se nám LG snaží ukázat dvě věci:

1 . Pokud si myslíte, že VÁŠ pohovor byl katastrofický, s největší pravděpodobností se mýlíte!
2. UltraHD TV má tak dokonalý obraz, že mu dokonce uvěříte, že se jedná o dokonale ČISTÉ okno!

Byl by to zajímavý test, ve kterém by zaměstnavatel mohl prověřit psychiku svých potenciálních zaměstnanců, ale doufáme, že se to nechytne, resp. že se kvalitní obrazovka chytne, ale pro jiné, méně stresující záležitosti.

(Visited 1 times, 1 visits today)