Návod, jak působit jako dokonalý pár, i když je to ve skutečnosti naopak

Je to jako lejno zabalené do nádherného dárkového balení

„Navonělá zdechlina“ – takto pojmenoval reklamu Oliviero Toscani, aby ukázal, že se prostřednictvím ní dá prezentovat imaginární obraz dokonalého světa produktů a služeb. Nyní se hranice touhy po dokonalosti posouvá ještě dál a klepe na dveře luxusního domu vysmátého jinocha jménem Mark Zuckerber.

Falešnou láskou navoněných vztahů přibývá a celé to působí asi tak jako když zabalíte lajno do nádherného dárkového balení lesklé stříbrné barvy – jen proto, aby vám ostatní záviděli, jaký jste to obdrželi dokonalý „dáreček“. To, že to smrdí na 2 kilometry daleko je vedlejší, protože fotky zatím neumějí zaznamenávat vůně a pachy.

Sociální sítě pohltily lidi natolik, že je jim realita lhostejná, hlavně aby byl dokonalý virtuální svět na Facebooku. Nakonec to celé skončí masturbací „vyumělkovaných“ párů nad počtem lajků a milých závistivých komentářů u jejich krásných fotek (krásných čtěte jako „na blití trapných“). Jsou to úchylové, kterým by měli rodiče změnit heslo od Wi-fi!

(Visited 1 times, 1 visits today)