Beethovenova skladba „Pro Elišku“ v multi-kytarovém podání Někteří hudebníci si stěžují na to, že by potřebovali více rukou. Tento muzikant touží pouze po větším množství kytar.
Kresba, která vypadá jako fotografie Podívejte se na portrét světoznámého fotbalisty Lionela Messiho! 3D kresba připomíná spíše fotografii z nějakého kvalitního digitálního fotoaparátu než-li pár „čmáranců“ na papíře…
Šaty dělají člověka Zajímavý sociální experiment, ve kterém muž upadne na ulici a volá o pomoc. Poprvé, kdy má na sobě obyčejné oblečení, mu nikdo nepomůže. Situace je však jiná v momentě, kdy se muž oblékne do luxusního obleku. Podívejte se na reakce kolemjdoucích. Budete šokováni!
Vypněte počítač a odložte mobil Následující motivačního video má za úkol ukázat, jakým způsobem ničí virtuální svět ten reálný. Zamysleli jste se někdy nad tím, zda byste neměli trávit více času venku, se svými přáteli, chodit do kina, za zábavou, smát se na sebe… Užíváte si život naplno nebo jste se stali obětí moderní doby? […]
„Vypněte“, milujte se! Připojení k internetu na každém kroku a za každé situace. Mobily přirostlé k ruce, aktualizace statusů, přidávání fotek, lajkování, emaily, chatování. Není někde chyba? Nemělo by se s tím něco udělat? Je čas na „vypnutí“ říká ve své reklamě společnost DUREX, která vyzývá všechny lidi na této planetě, aby se začali více […]
Jedna přesná trefa = konec zápasu MMA je velmi tvrdý bojový sport, ve kterém může krátká chvilka nepozornosti znamenat KO. Pak vám před očima létají hvězdičky a až z dálky vidíte světlo na konci tunelu, když vám zdravotníci svítí světlem do nehezkého obličeje (čtěte rozmláceného ksichtu). Své by o tom mohl vyprávět mladý „fighter“, kterého […]
Síla slov – slova jako nástroj pro vyjádření pocitů Dojemný příběh o slepém žebrákovi ukazuje, jak silná mohou být slova, pokud je umíme správně použít. Starší muž sedí na ulici a prosí lidi o pomoc. Hodiny sedí v tureckém sedu s prázdnou plechovkou na drobné, jenže pomoci od kolemjdoucích se mu stále nedostává. Vše vyřeší […]
Je to jako lejno zabalené do nádherného dárkového balení „Navonělá zdechlina“ – takto pojmenoval reklamu Oliviero Toscani, aby ukázal, že se prostřednictvím ní dá prezentovat imaginární obraz dokonalého světa produktů a služeb. Nyní se hranice touhy po dokonalosti posouvá ještě dál a klepe na dveře luxusního domu vysmátého jinocha jménem Mark Zuckerber. Falešnou láskou navoněných […]